Al bijna twee weken hier! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu Al bijna twee weken hier! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu

Al bijna twee weken hier!

Door: mylenevdbroek

Blijf op de hoogte en volg Mylene

22 Juli 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve allemaal,

het heeft even geduurt maar nu volgt weer een verslag.
Vorige week donderdag een heel avontuur weer meegemaakt, op weg naar huis voor het vijfentwintig jaar huwelijksfeest van mijn ouders. Werd om 3 uur door Mehr (de pizzaboer) hier op de camping weg gebracht, eerst ergens gestopt om even te pinnen. Kom ik terug heeft hij allemaal water en blikjes cola voor me gehaald voor onderweg super lief. Nou daar stond ik dan wat later op het station in Verbania, want vanaf daar zou ik anderhalf uur in de trein zitten naar Milaan. Eenmaal in Milaan aangekomen daar nog even gewandelt en natuurlijk toch even shoppen. Toen was het half 9 en heb ik de bus gepakt naar het vliegveld van een uur. Daar twee oudere Nederlandse mensen leren kennen, dus hoefde de nacht er niet helemaal alleen door te brengen. Nog even spelletjes gespeeld en toch nog 2 uurtjes geslapen haha. Eenmaal aangekomen in Nederland naar school geweest, op bed gelegen en de rest van de dag beetje klaar gemaakt voor de avond want toen was het GROOT FEEST! Het was een topavond, super gezellig en ben super blij dat ik naar huis ben geweest.
Weer terug gekomen waren alle kinderen weer blij me te zien, ik gebroken want de reis was niet verlopen zoals het eigenlijk zou moeten maarja. Toch weer veilig aangekomen.
Nu al weer voor de vijfde dag aan het werk en gisteravond afscheid genomen van twee lieve nederlandse jongens. Vanavond komt er hier een circus, dus voor de mini disco gaan we het promoten op de camping als clown haha. Dus dat wordt lachen, alleen zit Matteo (de andere animator) alleen maar te zeuren dat hij het niet wil blablabla. Hij is echt irritant en vind niks leuk, Moritz en ik snappen er niks van waarom HIJ dit werk is gaan doen. Hij bakt er namelijk maar vrij weinig van, maarja. Afgelopen week een paar keer uit geweest met de Italianen en is elke keer ook echt gezellig, en al veel leuke nederlanders in de kroeg leren kennen dus gezellig!!
Vanavond ga ik waarschijnlijk na het circus met Nederlanders van de camping naar Vivaldi op stap, gezellig!
Nu komen er voor de eerste keer foto´s bij mijn verslag dus geniet ervan haha.
En trouwens blijf voor bijna 100 procent zeker op deze camping, Moritz en ik willen graag hier blijven we kennen nu voort iedereen en het is gewoon gezellig hier! Dus mama en papa, tweede mama en papa, kom maar gezellig hierheen!
Liefs uit het bloedhete Feriolo!

  • 22 Juli 2010 - 12:51

    Nicky:

    Zozo hele avonturen al meegemaakt zo te zien!(H)
    Fijn dat je het naar je zin hebt, geniet ervan!

    Groetjes xx

  • 22 Juli 2010 - 14:52

    Mama:

    Hoi Mylene,
    Leuk hoor die fotos erbij.
    kunnen we tenminste zien wie wie is.
    Mooie villa!!
    Veel plezier en kusjes xxxx

  • 22 Juli 2010 - 15:22

    TJet:

    hee pipo, weer een heel avontuur op de terugweg na het feesten, je zult wel erg moe zijn geweest :-(

    en of je uitgerust thuis komt met al dat werken & stappen?? maar goed een leuk relaxt weekendje daarna ligt in het verschiet!

    veel plezier en wacht de volgende foto's/verhalen weer af...

    dikke knuf!

  • 22 Juli 2010 - 18:45

    Ilse:

    Hai Schattie! Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Het klinkt in ieder geval erg leuk. Toevallig al een boyke voor 1/2/3 weken of misschien voor altijd tegengekomen? Ik zit op het moment lekker in Oostenrijk te genieten, dus ik vermaak me ook prima. De koffie staat klaar dus ik ga snel, maar ik zal snel even een langer berichtje voor je achterlaten. In ieder geval erg veel plezier met stappen en kindjes vermaken en ik spreek je!! Ben het met je moeder eens dat die foto´s erg leuk zijn zodat je een beetje een beeld krijgt van waar je nu eigenlijk bent en met wie dus die mogen er van mij nog meer op! geniet ervan! kus

  • 23 Juli 2010 - 16:57

    Broertje:

    en dan geen broertje erbij zetten van kom maar hierheen:(

  • 24 Juli 2010 - 17:27

    Liz:

    ik wist helemaal niet dat jij in het buitenland deed werken!? wat mis je toch veel als je zelf een half jaar van de aardbodem bent verdwenen.leuk meisje! en doe je best! dikke kus liz

  • 26 Juli 2010 - 19:11

    Wim-ria:

    het gaat daar goed,is het niet?
    geniet er maar van!!!!

  • 31 Juli 2010 - 17:23

    Caat:

    klinkt goed myl! ik ga nu maar eens even de foto´s bekijken.

    Veel plezier nog! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mylene

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 10784

Voorgaande reizen:

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Gardameer, Peschiera

08 Juli 2010 - 01 September 2010

Lago Maggiore

Landen bezocht: