Wat een domper gisteravond... - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu Wat een domper gisteravond... - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu

Wat een domper gisteravond...

Door: mylenevdbroek

Blijf op de hoogte en volg Mylene

12 Juli 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve allemaal,

Wat een domper gisteravond, heel de camping was oranje we hadden ervoor gezorgt dat iedereen naar het restaurant kwam in het oranje en dat was wel zeker gelukt! We hadden met de kinderen oranje posters en slingers gemaakt, heb een hele hoop kinderen geschminkt, nagels gelakt zelfs van duitsers, italianen echt iedereen. Ook super grappig, gistermiddag waren we petjes aan het verkopen oranje, en twee duitsers hadden een petje gekocht en een van die twee had zijn auto helemaal oranje versiert echt super vet! Het weer is hier echt zoooo warm, eigenlijk te heet om te werken haha.
Er zijn een hoop nederlandse kinderen, super leuk. Ook aardige gezinnen en gisteravond was het doen ook wel gezellig om voetbal te kijken alleen na afloop ja wat moet je.
Iedereen had verdriet dus was maar na de caravan gegaan.
Vanochtend weer fris en fruitig opgestaan en weer begonnen met het omroepen en de mini club. Vrijdagavond met zes italianen ofzo eerst naar een rivier gegaan en daar even gezeten daarna nog op stap. Echt een super leuke tent, hoop nederlanders en goede muziek dus dat was super. Had zelfs nog een roos gekregen van de pizzaboer die hier werkt echt zo grappig.
Heb het nog steeds naar mijn zin, leuke gasten aardige mensen die hier in het restaurant werken en de chief animator is echt super gezellig en aardig. Wel al 37, maar hij is echt gek, gezellig en aardig. Helaas gaat hij waarschijnlijk aan het einde van deze maand naar een andere camping en krijgen we een andere.
Ik laat weer snel iets van me horen, moet zo weer beginnen en mijn tijd op het internet zit er weer bijna op.
Dikke kus voor jullie allemaal uit het zonnige Feriole

  • 12 Juli 2010 - 12:29

    Wendy En Roy:

    Binnenkort is het Italiaan Mylene! x

  • 12 Juli 2010 - 14:59

    Die Mama:

    Jammer dat je gister na de domper met het voetballen alleen was, maar je hebt nog een mooi feestje voor de boeg a.s. vrijdag.
    Tot gauw xxxxxxx

  • 12 Juli 2010 - 15:13

    Tante Jet:

    ja was idd flink balen; ze hebben onterecht verloren! jammer ze waren er zoooooooo dicht bij! over 2 jaar toch maar weer bij ons een oranjebal???

    heb je een hoop foto's gemaakt van al die mooie/oranje versieringen?

    ik lees in ieder geval dat je het verder heel goed naar je zin hebt - gelukkig!

    tot gauw - tjauw :-) xxx

  • 12 Juli 2010 - 17:42

    Wim En Ria:

    zo te lezen heb je het wel goed daar!!
    en gelukkig naar je zin!!
    alleen niet te veel wijntjes en biertjes drinken!!hahahaha
    tot vrijdag

  • 12 Juli 2010 - 18:35

    Hein:

    Hé mylene, leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Ik hoop dat dat zo blijft en misschien ontmoet je wel een leuke italiaan zodat je lekker in italië gaat blijven. Dan heb ik het hier in vught in ieder geval lekker rustig.
    Ik had gehoopt een leuk feestje te hebben as vrijdag maar nu hoor ik dat jij speciaal terug komt. toch jammer.

    Hé je weet wie het schrijft he. Maak veel plezier en ik vind het knap dat je in je eentje dit avontuur bent aangegaan. Gedraag je en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. groetjes en tot pils.


  • 12 Juli 2010 - 20:31

    Sock:

    hey vrouwke, leuk dat ik je effe sprak gisterenavond. Ik wrijf het er nog maar effe in, het was in één woord, geweldig..... morgen staan we ook nog in de regionale bladen (met fotos) dus houdt 't maar in de gaten.

    tot vrijdag!!!!!
    gr, Marc

  • 13 Juli 2010 - 17:58

    Julia:

    Wauw Myl klinkt echt super gaaf, jammer van oranje inderdaad maar verder klinkt het heerlijk!
    Veel plezier!!
    xx

  • 13 Juli 2010 - 19:07

    Die Andere Mama:

    Jammer he? 't Had zo mooi kunnen zijn.
    Als ik het zo lees, heb jij 't daar wel naar je zin!!

    Tot vrijdag!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mylene

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10802

Voorgaande reizen:

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Gardameer, Peschiera

08 Juli 2010 - 01 September 2010

Lago Maggiore

Landen bezocht: