Daar zit ik dan in het zonnige Feriolo! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu Daar zit ik dan in het zonnige Feriolo! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu

Daar zit ik dan in het zonnige Feriolo!

Door: mylenevdbroek

Blijf op de hoogte en volg Mylene

09 Juli 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve allemaal,

gister morgen om half 6 opgestaan om nog de laatste dingetjes in te pakken en naar Eindhoven airport te gaan.
Om 10 voor 9 ging ik dan eindelijk de lucht in.
Bij aankomst in Bergamo stond er nog niemand van makamon, maar na een belletje gepleegd te hebben moest ik buiten wachten want Carlo (een italiaan!!) stond daar klaar.
Echt spannend, meteen al geen Nederlands meer kunnen praten. Het was een super aardige man, en we gingen eerst nog een andere jongen, Matteo, ophalen van het station. Na denk ik zo'n twee en een half uur in de auto gezeten te hebben was ik dan eindelijk op de camping. Eerst gingen we met zijn allen eten, al meteen heerlijke Italiaanse spaghetti met pesto. Daarna was het tijd om het contract nog even te maken en toen was het koffers uitpakken. Het animatie team bestaat uit mij een italiaanse jongen, matteo van 19 en een italiaanse man van 37, moriz die echt super gek,grappig en aardig is.
We slapen met zijn drieen in een caravan, ik heb lekker een kant voor mij alleen en die twee mannen slapen met zijn tween aan de andere kant.
Toen alles was uitgepakt gingen matteo en ik lekker zwemmen in het meer en zonnen, want gister was het onze day off. Daarna lekker gedoucht en gingen we weer met zijn drieen eten in het restaurant. Dat doen we hier elke dag alle maaltijden echt heerlijk!! Daarna hebben matteo en ik nog de film 2012 gekeken want moriz moest naar de mini disco haha.
Na de film was het half 11 en was ik gebroken, dus ben gister lekker vroeg naar bed gegaan en de mannen gingen nog het dorp in.
Vanochtend ging om 9 uur de wekker, half 10 moesten we aan het ontbijt zitten en toen uur begon de mini club. Eerst gingen we het door de microfoon over de camping omroepen, moriz in het italiaans, zwits, duits en nog iets en ik daarna in het engels en nederlands. Dat was echt leuk om te doen, echt grappig.
Daarna liepen we over de camping heen om de kindjes op te halen.
het is hier maar heel klein en ook nog super rustig. Het schijnt dat dit weekend er meer gasten gaan komen, dus vanochtend hadden we het makkelijk en maar drie kinderen haha.
eerst hebben we rond de tafel gedaan met ping pongen en daarna een mini olympics waarbij we zelf uiteraard ook meededen!
Daarna was het weer tijd om te lunchen en nu even pauze tot 3 uur en dan gaan we weer beginnen met de mini club.
Er staan hier trouwens ook zes super leuke Nederlandse jongens op de camping, dus daar gaan we ook maar eens even contact mee maken voor zondag. Als we vanmiddag nog tijd over hebben gaan we ook oranje vlaggetjes maken want we gaan hier het hele restaurant oranje maken super vet!
Alle italianen zijn hier ook voor Oranje, dus hopen dat het ook hier een groot feest mag gaan worden!

ik ga weer even de zon in, en laat jullie snel weer iets van me horen.
Liefs,
Mylene

  • 09 Juli 2010 - 11:31

    Je Broertje:

    HOLLAND!!

  • 09 Juli 2010 - 12:28

    Ragnhild:

    Oh ik ben echt jaloers op je! Zo te horen heb je het daar prima naar je zin ;) Niet te zat he vrouwke en tot op mijn verjaardag! xxxxx

  • 09 Juli 2010 - 13:25

    Papa:

    Ik ben trots op je,
    we zullen je zondag wel missen in Scheveningen,ik neem de bekkens van je over.
    Groetjes Papa

  • 09 Juli 2010 - 14:49

    Yvonne Van Den Broek:

    Hoi Mylene,
    super leuk verslag,
    succes daar en veel plezier mzondag met het voetballlen tot volgende week.
    xx

  • 09 Juli 2010 - 15:26

    Wim De Buurman:

    Dag Mylene,leuk dat je het zo goed naar je zin hebt,groetjes Wim en Tiny

  • 09 Juli 2010 - 15:26

    Wim De Buurman:

    Dag Mylene,leuk dat je het zo goed naar je zin hebt,groetjes Wim en Tiny

  • 09 Juli 2010 - 15:32

    Cathelijne:

    Klinkt super myl! Wel eng allemaal. Laat maar snel weer een berichtje achter zodat we weten hoe het met je gaat!

    Liefss

  • 09 Juli 2010 - 18:58

    Wimenria:

    nog heel veel plezier!!
    geniet ervan

  • 09 Juli 2010 - 22:07

    Allerliefste Tante:

    hee meis, knap van je hoor zo in je eentje naar de grote stad, hahaha

    werkze! leuk om je verhalen/ervaringen te lezen via deze site, hou ons op de hoogte!!

    dikke kus van ons :-)

  • 10 Juli 2010 - 10:07

    Joelle:

    Hee lieve Mylene,
    Klinkt allemaal super leuk! Heel veel plezier nog en geniet ervan!
    Liefs!!

  • 10 Juli 2010 - 10:52

    Frederieke:

    Schat, super vet dat je dit doet!!
    En geniet ervan!

    Xxx

  • 12 Juli 2010 - 12:26

    Roy En Wendy:

    Hey Mylene!!

    Super leuk hoe je het daar maakt! Echt leuk om te lezen dat je het super leuk naar je zin hebt en al wat contacten hebt gemaakt. Jij gaat dit helemaal maken! En, niet teveel sjansen daar he!! x Wendy en Roy.

  • 12 Juli 2010 - 12:27

    Mylene Van Den Broek:

    leuk dat jullie allemaal reageren, leuk om te lezen.
    XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mylene

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 10804

Voorgaande reizen:

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Gardameer, Peschiera

08 Juli 2010 - 01 September 2010

Lago Maggiore

Landen bezocht: