Een weekend van komen en gaan... - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu Een weekend van komen en gaan... - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu

Een weekend van komen en gaan...

Door: mylenevdbroek

Blijf op de hoogte en volg Mylene

27 Juli 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve allemaal,
Zaterdag heb ik een heerlijk vrij dagje gehad, samen met Nina en Kevin (twee gasten hier) op het strand gelegen en alleen maar geluierd. Toen ´s avonds lekker vroeg naar bed gegaan en niet op stap geweest. Vrijdag was het namelijk half 5 geworden voordat ik er eindelijk in lag, dus dacht laat ik zondag de week maar goed uitgerust beginnen. Afgelopen weekend zijn er echt heeeel veel gezinnen weg gegaan, erg jammer maarja er zijn er ook weer een hoop aangekomen. Wel raar dat je net iedereen kent en het super gezellig is, gaan ze alweer terug naar huis. In vivaldi (dat is de plek waar we hier op stap gaan) heb ik veel Nederlanders van mijn leeftijd leren kennen, die op andere campings staan. Super leuk! Laatst kwamen ze me ophalen van de camping om op stap te gaan met hun, dus eerst buiten wat gedronken en toen naar Vivaldi gelopen. Vrijdagavond hebben we van te voren eerst ook nog Bingo avond gehad, dus dat was wel leuk. Mijn eerste avond programma hier, naast de WK finale dan, maar dat was anders. Ik ging van te voren samen met Moritz de camping over om de bingo kaarten te verkopen (oke Matteo liep ook mee, maar zei natuurlijk niks haha), we waren gewoon helemaal uitverkocht echt cool!
Ook niet te vergeten, vorige week woensdag was er een Nederlandse vrouw vijftig geworden. Ik moest die dag door de speakers haar feliciteren, en dacht toen laat ik mezelf eens van de goede kant zien ik zing gewoon lang zal ze leven. Ze vonden het hier allemaal erg leuk dat ik het deed, dus weer een pluspunt erbij. Ik had met een vader van twee kinderen afgesproken dat als hij een cd van de minidisco van mij zou kopen ik bij zijn tent met de kinderen nog een keer zou komen dansen. Donderdagavond ging het dan gebeuren, want vrijdag zouden ze vertrekken. Natuurlijk net met dat rot weer en hun hadden alles al afgebroken. Dus daar stonden we dan in de regen te dansen met de kinderen en hun moeder nam het op, zodat ze de pasjes ook nog thuis wisten en dan ook nog met de kinderen deze nummers konden dansen. Zondagavond gezellig op stap geweest met Nederlanders, Kevin van onze camping (die is maandag ook vertrokken) en Marielle met haar vrienden van camping conco d´oro. Het was echt een super gezellige avond, maar helaas ging ook Marielle maandag weg. Maar Mehr heeft me beloofd dat we vrijdag naar Conobio op stap gaan, daar zit Kevin nu, dus wordt vast een gezellige avond.!
Ben ook een pro geworden in het vouwen van pizzadozen haha. Heel mijn handen lagen ervan open, maar aan het eind van de zomer gaat het vast lukken zonder me handen eraan open te halen. Mehr is het me aan het leren dus komt goed.
Gister weer lekker gewerkt, alleen met Matteo want Moritz had even een vrij dagje. Ook de minidisco gedaan zonder Moritz op het podium , alleen ik en Matteo. Best spannend om het alleen te doen, maar gelukkig ging het hartstikke goed! Dus die dansjes zitten allemaal al in mijn hoofd gebrand. Carlo (de baas zeg maar) was gister ook langs geweest, en was erg tevreden over mij!! Natuurlijk weer fijn om te horen. Vanochtend weer miniclub gehad en lekker met de kinderen een kikker geknutselt. Er zijn afgelopen weekend weer een hele hoop Nederlanders aangekomen, dus dat is wel fijn aangezien er ook heel veel leuke kinderen zijn vertrokken. Net loop ik het restaurant uit, en zag ik ineens Karien(de vriendin van Arda) en de vriendin van Dennis Huiskes voor me neus staan. Echt zo bizar, dacht zie ik het nou wel goed maar ze waren het echt! Die komen hier nou op de camping staan tot zondag. Super leuk, echte bekenden hier! Vanavond hebben we karaoke avond, dus hoop dat het weer een succesvolle avond gaat worden.

XXX uit het zonnige Feriolo!

  • 27 Juli 2010 - 13:37

    Tjet:

    hee dozenvouwer, kijk maar uit! de volgende keer sta je pizza's te bakken en de volgende stap is een rijke italiaan daten en de stap daarna is....hahahaha

    fijn dat alles goed gaat daar en dat je complimenten hebt gehad vd baas :-) doet een mens altijd goed!

    nog 36 daagjes werken/plezier maken...

    dikke kus van moi, en een heel kleintje van dat menneke wat hier ook rond loopt :-)

  • 27 Juli 2010 - 16:14

    Mama:

    Weer een leuk verslag, wil je de dansjes ook bij ojc voor doen??
    is een keer wat anders dan het vliegerlied.
    tot gauw in het zonnige feriolo xxxxxx

  • 27 Juli 2010 - 17:05

    Sock:

    hey Mylène,

    Helemaal top joh dat het zo goed gaat. Niet te goed doen hoor, want anders laten ze je niet meer terugkeren.
    In NL is het nu 20 graden, dus wat koud.

    Over 14 dagen komen wij ook naar het zonnige Italië....

    greetz van ons 4-en.

  • 27 Juli 2010 - 20:41

    Hein:

    Buongiorno mylene,

    Come’stai?
    Parlai gia un po d’italiano?
    É come con i ragazzi italiani?
    Grazie per i belli stori.
    Molto successo per i seguenti 36 giorni.

    Ciao

  • 28 Juli 2010 - 20:18

    Wiri:

    hierrrrrrr dokterrrrrr
    bibberrrrrr:je hebt het geweldig naar je zin!!
    geniet ervannnnnn!!!!!!!!

  • 29 Juli 2010 - 19:08

    HJet :

    (k)

  • 29 Juli 2010 - 19:10

    HJet :

    oeps foutje hierboven..
    kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mylene

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 10784

Voorgaande reizen:

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Gardameer, Peschiera

08 Juli 2010 - 01 September 2010

Lago Maggiore

Landen bezocht: