Super, en in het vertrouwde Toscolano geweest! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu Super, en in het vertrouwde Toscolano geweest! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu

Super, en in het vertrouwde Toscolano geweest!

Door: mylenevdbroek

Blijf op de hoogte en volg Mylene

04 Augustus 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve allemaal,
Zit nu gewoon al op de helft van het werken hier, de tijd vliegt echt voorbij. Vorige week donderdag hebben we een talentenshow gehad na de mini disco, nou echt waar het was super gaaf! We hadden een jongen, Stan, die Michael Jackson nadeed. Hij was echt super, maar 9 jaar oud en kon precies hetzelfde dansen als Michael Jackson. Zo knap en leuk, natuurlijk is hij ook de winnaar geworden van die avond. Daarna heb ik nog even nageborreld met zijn ouders en twee andere gezinnen met een lekker pilsje erbij. Vrijdag weer lekker gewerkt, afscheid genomen van wat kinderen en ´s avonds samen met Mercedes naar Vivaldi gegaan en weer even lekker geborreld. Zaterdagmorgen nog gewerkt maar ´s middags kreeg ik vrij, zodat ik lekker op tijd naar Toscolano toe kon gaan. Echt geweldig natuurlijk om er heen te gaan,was alleen wel een hele reis. Eerst werd ik door de moeder van Kimberley afgezet op het station in Stresa, daar nog een uur moeten wachten op de trein. Toen ander half uur in de trein naar Milaan PG gezeten, van daar de metro naar Milaan Centraal gepakt. Daar nog even moeten wachten op de trein en tenslotte de trein naar Brescia genomen. Daar stonden Donna met haar stiefvader en Enzo me op te wachten. We reden naar de camping en om 7 uur was ik er dan en was om half 2 weg gegaan hier op de camping. Echt super leuk om er weer te zijn, gelukkig waren er nog een hoop vrienden en bekenden. Toen we aankwamen eerst even natuurlijk drank gehaald in de supermarkt voor de avond en daarna met Enzo en Donna bij Pablo wezen eten. Heerlijk gegeten en daarna in het dorp even een lekker ijsje gehaald. Daarna bij de tent van Donna geborreld en sambuca geshot haha en op naar Luna. In Luna gezellig met iedereen bijgekletst en daarna op het strand met zijn allen gezeten. Toen was het om half 4 toch wel een keer tijd om naar bed te gaan, en daar lag ik dan met Enzo en Donna in een tentje waar je normaal maar met tweeën in ligt haha. Zondag lekker de hele dag bij het zwembad en aan het meer gelegen om te bakken. `s avonds met 3 Nederlandse gezinnen gebarbecued en ook lekker Hollandse kruidenboter enzo op, heerlijk keer niet alleen maar pasta. Daarna weer bij de tent van Enzo gedronken, Luna en uiteindelijk strand waar ik de nacht maar heb doorgetrokken aangezien we de volgende morgen om kwart voor 6 naar Milaan zouden rijden om mij daar weer op de trein te zetten omdat ik gister gewoon moest werken. Nou maandagmorgen kwart voor 6 rijden we aan naar Milaan Centraal, wij dachten dat moet makkelijk lukken in 2 uurtjes het was maar 140 km. Om 5 over 8 zou mijn trein vertrekken, helaas gemist. Het was zo´n groot gekke huis in Milaan, dat we er gewoon niet doorheen kwamen. Toen de trein van 9 uur gepakt, te laat op het werk, uiteindelijk ook nog eens verkeerd uitgestapt. Het was dus een en al drama gistermorgen. Maar uiteindelijk toch om half 12 op de camping aangekomen haha. Helemaal bek af maar ´s middags toch vrolijk de miniclub gedaan, net zoals ´s avonds even vrolijk de mini disco. Eergister dus wel om kwart voor 10 al in bed tot die ochtend 9 uur, maar was weer helemaal fit!
Gisteravond ben ik nog samen met Mehr,Moritz en twee italiaanse meiden naar Conobio geweest, om Kevin op te zoeken en even gezellig wat te drinken. Was gezellig, moesten alleen plotseling om kwart voor 2 al weg (waren er pas kwart over 12) omdat die meiden zo nodig naar huis moesten, dat was wel even balen. Heb ook kennis gemaakt met zijn broer, die werkt daar in een bar de hele zomer. Was wel gezellig om hem weer even gezien te hebben.
Lieve mama, papa, Jean-paul, Bianca, Joan, Daniek, Anouk en Amber nog 4 nachtjes slapen en dan zijn jullie hier!!!! Ik heb er zin in, tot zondag (misschien maandag) !!!!!!
XXXXX

  • 04 Augustus 2010 - 12:29

    Mama:

    Een heel verhaal zeg, en tot zondag.
    We hebben er zin in.
    xxxxxx

  • 04 Augustus 2010 - 13:23

    Julia:

    Hi lieverd,
    ik lees al je verhalen. fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    hier in nl is het weer niks.
    blijf er nog maar lekker van genieten.
    Heb zin om weer gezellig bij te kletsen met je
    xx

  • 04 Augustus 2010 - 17:00

    De Mookjes:

    Je maakt zo wel wat mee.
    Het kan niet snel genoeg gaan de meiden kunnen niet wachten tot over een paar dagen.

    Dikke kuzz

  • 04 Augustus 2010 - 17:34

    Marielle:

    hee mylene!

    ik zou je nog een berichtje sturen!
    maar mijn e-mailadres is; marielle_schuurman94@hotmail.com
    en ik had je al toegevoegd op hyves!
    veel plezier daar nog, en ik ben echt super jaloers op je!
    ik wil ook weer naar italie! haha!
    en ik zag dat je ouders en iedereen zondag kwam! echt super! geniet der van!
    ik spreek je snel weer!

    xxxx

  • 05 Augustus 2010 - 15:56

    Wiri:

    Zo te lezen kom je denk ik tijd tekort!!
    Maar het bevalt je prima
    daar,dus geniet ervan!!!!

  • 05 Augustus 2010 - 22:27

    Astrid:

    Hoi Schatteke,

    wat een leuke verslagen schrijf je en volgens mij heb je het super naar je zin. Stoer hoor. Erg gaaf om te zien en te lezen. geniet ervan en heel veel plezier toegewenst.

    Veel liefs Menko, astrid, isa en mila

  • 06 Augustus 2010 - 15:18

    Joelle:

    Lief!
    Wat lijkt het me allemaal gezellig daar!! Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor;) Naja, heel veel plezier met je papa en mama en broertje, die bijna komen!:D En hopelijk kunnen wij snel weer gezellig borrelen samen!
    Dikke kus!

  • 12 Augustus 2010 - 17:54

    Yvonne:

    Hey Mylene,
    Lees nu net pas je reisverslag en zie dat je het weer gezellig hebt gehad in Toscolano. Het blijft vertrouwd he!
    Nou meis, suc6 nog met werken. Liefs en een dikke kus voor jullie alle4, xxxx

  • 18 Augustus 2010 - 16:16

    Rene En Corine :

    hoi mylene

    hoe gaat het daar in italie,hier zitten we in de regen.
    ik zie dat het goed naar je zin hebt,nog 2 weken en dan ben je weer terug.
    wij wensen jou daar nog mooie weken.
    gr rene en corine kastelijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mylene

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 10778

Voorgaande reizen:

01 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Gardameer, Peschiera

08 Juli 2010 - 01 September 2010

Lago Maggiore

Landen bezocht: