Nog 1 nachtje slapen en dan komen ze!! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen en dan komen ze!! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Mylene Broek - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen en dan komen ze!!

Door: mylenevdbroek

Blijf op de hoogte en volg Mylene

07 Augustus 2010 | Nederland, Rosmalen

Lieve Allemaal,
Helaas woensdagavond afscheid moeten nemen van drie lieve meiden, Tessa Tatum en Bente. En die dag erna van Kimberley, met een schat van een moeder! Maarja ze kunnen moeilijk de hele zomer hier blijven, als zou ik sommige kinderen hier wel de hele zomer willen hebben! Gister weer leuke toeval gehad, Henri en Connie uit Rosmalen, staan hier op de camping voor goede twee weken geloof ik.. Dus gezellig! Woensdagavond ook weer karaokeavond gemaakt, was erg leuk. Samen met een Duits meisje, Michelle, Mama Mia gezongen en met Moritz I belong to you van Anastacia en Eros Ramazotti .Leuke avond gehad, daarna nog met Brabanders naar de cocktailbar hier in het dorpje geweest en een lekkere sex on the beach gedronken. Daarna met Moritz nog aan de wijn gezeten en beetje ouwe hoeren en toen om half 2 me bedje ingedoken. Donderdagavond met Marcella (van het restaurant) en Mehr op stap geweest in Vivaldi, Marcelle was jarig! Dus even gefeest, alweer gezellig. Er is hier nu ook een gezin met vier hele leuke meiden, zijn voortaan elke dag wel bij de miniclub en in de pauze komen ze even naar de caravan om te kletsen haha echt leuk! Gisteravond hebben er twee met ons op het podium gestaan. Na de minidisco even lekker gerelaxt bij de caravan en vroeg me bedje in gegaan, want moet natuurlijk goed fit zijn voor morgen!! Morgen lekker uiteten met zijn allen, maandag vrij dus lekker zonnen en gezellig bier drinken en feesten haha!
Liefs, Mylene

• 07 Augustus 2010 - 12:03

Bas,:

Hey Collega,

Leuk om te lezen dat het erg goed met je gaat, en ook uiteraard leuke stukken over je;)

nou meisje;) geniet er maar van, en tot binnenkort, samen achter de Bar bij ons bekende OJC! Zet maar vast de boel goed op stelten;)

xxx

• 07 Augustus 2010 - 14:50

Papa En Mama:

Dag meissie ,leuke foto's
    we zijn nu druk aan het pakken voor de reis,we kijken er naar uit om je morgen weer te zien.
    xxxxxxxxxxxxx

• 11 Augustus 2010 - 18:34

Wiri:

wel leuk dat pa en ma ook langskomen.
    zo te lezen is de lucht daar nogal droog!!
    want jullie moeten veel drinken!!hahahahahahaha
    groetjes,ook aan pa en ma